نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از انتقال دراکسلر به یوونتوس

آخرین اخبار از انتقال دراکسلر به یوونتوس

یوونتوس همچنان دو هدف مهم در نقل و انتقالات دارد : دراکسلر و گوتزه که پیوستن گوتزه به یوونتوس کمی سخت بنظر می رسد اما پس از اینکه ایجنت دراکسلر اعلام کرد او برای بازی در یووه علاقه مند است احتمال پیوستن این هافبک 21 ساله بسیار زیاد شد .

ماروتا برای تمام کردن انتقال دراکسلر به زودی به آلمان خواهد رفت اما این سفر احتمالا سه شنبه و یا چهارشنبه خواهد بود زیرا مدیر یووه فردا برای مراسم قرعه کشی سری آ در میلان خواهد بود .

باید دید که شالکه در نهایت تصمیم به یک انتقال قرضی می گیرد و یا با 20 میلیون یورو برای فروش دراکسلر موافقت خواهد کرد . در هر صورت رسانه های ایتالیایی از جمله روزنامه  " کوریره دلو اسپورت " تایید کرده است که مدیربرنامه های دراکسلر تمایل این بازیکن را برای پیوستن به بیانکونری اعلام کرده و دستمزد او نیز 3.5 میلیون یورو در سال است .

همچنین " Gazzzetta dello Sport " هم خبر داده است که توافقات بین دو باشگاه یوونتوش و شالکه بسیار نزدیک است . یووه پیشنهاد انتقال قرضی و با حق خرید مجدد را به شالکه داده و از طرف دیگر باشگاه آلمانی در تلاش است بازیکن خود را بطور کامل و با مبلغ 30 میلیون یورو بفروش برساند .

گاتزتا همچنین اعلام کرده است که احتمالا توافق نهایی بین دو باشگاه تا 48 ساعت دیگر انجام خواهد شد تا دراکسلر رسماً به یوونتوس بپیوندد .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: